SERONOK!

2/18/2012 |



Assalamualaikum. 

hey korang! Dah lama tak bersua. Ceh2. Dan aku rindukan orang yang atas tuh. HEHE. AAAA. Myungie. Kita tak sempat lagi nak tengok cerita awak. Kite busyy -.- // Ah, gedik nye. Tadi kan eh bukan semalam , aku ada camp dekat sekolah.

Nama kumpulan aku Kerengga , HAHA. aku tahu lawakk. So diam! abang facee suruh tuliskn kn klebihan binatang tu. 15 kelebihan. tapi sempat 10 or 8. HAHA. Sepatutnya kitorang yang keluar dulu buat pembentangan. kumpuan LEBAH ni ler. Kumpulan Azfar! Sebokk jee. HAHA. 

Then, ada buat simpulan kasihh. nasib baik tersimpul kalau tak buat malu sekolah eden je. HAHA. itu pun berkat penolongan dan kesabran ketua kumpulan kitorang. HEHE. Kurang asam penghuluu and penghuluwati. mati mati aku caya kan korang. korang bersybahat rupanya.K fine ==" HAHA

Malam tu. adalah scene sedih segala bagai. endekatkan diri kita kepada Nabi Muhammad s.a.w dan Allah s.w.t. Alhamdulillah. And die citer lah pasal sedih sedih. Takkan korang tak pergi camping kot. Aku dah insaf seriesly. hopefullu keinsafan aku ni berkekalan. :)

pagi esok pula. qiamulail. riadah. Riadah paling bestt. HAHA. Guling guling kat padang macam cite bollywood. Karipap sardin. the guys. memang. sakit tahu tak. korang. ISH. 

and itu jelah kesah aku bercamping selama 2 hari 1 malam tuh. hehe



penutup bicara aku. AAA, ensem nye myungiee~ 


\