Dia Berubah. Dia Sayang Aku Lagi :)

2/26/2012 |


Han Byul :) Betul tak nama dia? Hehe. Bias baru. Ceh


Assalamualaikum.

Annyonghaseyo!

Korang sehat? Aku dah lama tak update. Milo aku suruh aku update. K fine. Aku update. Dah berhabuk pun. Fuhhh. Dah bersih dah. HAHA.

Kita mulakan dengan cerita yang sedih dulu.

AAAA. Kawan aku yang aku menganggap kan dia 'TWINNY' aku. She's totally different. 100%. Bapak! Dia dah mula kawan dengan seorang betina ni a.k.a perempuan ni. Nama dirahsiakan. Perempuan tu SOCIAL! and aku tanya pendapat dekat ex friend die. Diorang nasihatkan aku supaya tarik twinny aku cepat cepat sebelom perkara menjadi lebih BERR. HAHA. I'm Serious.

Dah nasihatkan dia dah. But die kata dia tak de geng nak kawan. Siapa cakap tak boleh kawan. Kawan memang bolehh. but not too RAPAT. Fahamkan maksud aku. Dah bak kata mak aku. Jangan pikir orang lain. Pikir diri sendiri. Look forward.

Happy Story.

Korang tahu tak, aku baru perasan mata dia sama dengan MYUNGSOO! AAAA. Okay, aku sayang die lagi. Dia pon. HAHA. Gile je aku ni. tapi yang paling penting is STUDY. not LOVE. betul kan?
esok aku periksa. seram tak? HAHA. seni je kot lusa baru yang thrill. Ya Allah, permudahkan lah aku dan rakan rakan ku yang lain untuk menjawab peperiksaan Ujian Selaras 1, Ya Allah.
AMIN.

\