who cares ??

8/20/2011 |



annyong , assalam ..
agak frustrating bile dengar cite camney .. sedih pon ade .. but who cares ?? .. ok , we start the conversation .. wah gitu ..

MR.Z : ey , hani .. ko nak taw cite tak ??
ME : ape die ??
MR.Z : em,ko taw tak mak dak _____ tak berpa suke ko ??
ME: hahaha .. ye ke .. who cares ?? aku tak buat salah kat mak die .. cukop .. yang tetibe ta nk suke kat aku .. biarla .. ko ha .. ko mcam lak suke mak die .. tak suke kan ??
MR.Z :  hehehe .. aku pon ta ..

aku ta sedih .. buat ape nak sedih .. prangai mak ngan anak same je .. naseb la bulan puasa .. ta de lah aku nak mencarot sana sini .. alhamdulillah :)

p/S: pade yg terasa ye .. maaf .. ta semstinya org itu adlah anda .. sestengah org ta suke dgn prgai kite , ttpi lagi ramai yg tak suke dengan perangai die ..

\