nasihat sebagai pendorong #swag

8/22/2011 |


annyo , salam .. jawab salam aku .. kang ade yang dapat dosa .. hari ny ade kelas BI tau .. so lepas abes je kelas BI .. aku keluar ke depan untuk salam tangan cikgu .. #wah amek hati mak mertua - anak tak ensem .. hahaha :P then , bile cikgu da kuar .. aku berdiri tepi tingkap .. then cikgu tnya .. 'hani , you got how many A's ' .. aku terpinga pinga .. sebab ta dengar sangat .. lame aku menelaah apa yang teacher cakap .. lastly ' ouh , i got two a's only #smiling ' .. 'why you got two A's only??' and .. ' dunno la teacher .. 'em .. its ok , but u dulu Anggerik kan ? '# shaking my head  ..'yes ' ... ' erm , make sure exam yg laen .. ugot many A's .. and i want u in Anggerik back ok ? ' #i'm shaking ma head again .. 

ahh , terharunye .. cikgu amek berat pasal aku .. thnx teacher .. i will do the best ..

| my mom always told me that my teachers love me and want me too get all A's and go back to Anggerik |
#doakanakuyangterbaik ..amin..

\