Happy Eid

8/07/2013 |





Assalamualaikum.

Hello readers, hahaha. Ada ke readers. Seriously, blog ni dah beberapa bulan aku tak up-to-date. Oemji -.- Okay, lari dari tajuk. Selamat Hari Raya Aidilfitri , Maaf Zahir dan Batin everyone. Maafkan aku kalau selama apa yang aku post ni ade tersakitkan hati korang ke ape. Tak de niat pun actually. :)

Well, 31/7 yang lepas, hari jadi aku. So, thank you kepada sesiapa yang bagi aku hadiah. Haha. Comel comel hadiah korang. Okay, sambutan hari jadi aku agak menyakitkan hati. Memang sakit. -.- Aku tak nak cerita kat sini. Tapi sampai bila bila aku tak boleh lupa kan. Haha. Sorry kawan. ;)

The best part is, I got XOXO album for my birthday. Tapi bukan parents aku yang bagi. Alah. Kawan aku yang bagi. Naa. Takpe. Terima kasih ye awak. Ceceh. Haha. At first aku tengok balut hadiah dia takde lah lawa mane kan, tapi dia balut kemas gila lah. Aku pun koyak kan jelah dengan ganasnye. Then, aku nampak logo XOXO. Okay, time tu mesti korang tahu kan aku buat ape. Tapi disebabkan keganasan aku , poster dia terkoyak lah sedikit /cryariver/ T.T Haha. Mase tu memang ade menutup sikit kesakitan hatiku sebenarnya. Haha. Okay.

Now, get back to the title. Hari ni aku balik kampung. Batu Pahat, Johor. So sebelum aku nak pergi meninggalkan blog ni, aku coret lah sikit. Haha. Anyway, Selamat Hari Raya uolss. :D









\