Kehidupan lepas PMR

10/24/2012 |


Penat Luhan sama macam aku penat. -.- Apa yang aku cakap ni?
Assalamualaikum, *wave. Hari ni sepatutnya aku sekolah kan. Tapi sifat kemalasan aku melanda , tu yang tak datang sekolah. Haha. aku tak rugi pape pun kalau tak datang sekolah. Seriously. Aku boring bila dekat sekolah. Aktiviti lepas PMR pun tak best. Bukan tak best. Memang tak best!

Aku dah berpakat dengan member aku, tak pergi sekolah. HAHA. Apakah? Adat le tu kan. Hehe. Korang tengok tak cerita My Daughter, The Flower? AAAA. Hero dia , serupa Myungsoo tapi takde lah obvious sangat. Cuma nampak bayangan muka Myungsoo umur 30 tahun nanti. Haha. Citer tu best. Kay. siap promote,

It is been a long time aku tak update blog. Sebenarnya boleh je tapi kalau masa parents aku ada kat rumah. Aku nak buat post macam tak sedap hati. HAHA. Sebab aku akut diorang tengok apa yang aku tulis. Memang. Aku tak suka orang tengok aku masa aku tengah menulis or menaip. Sah! Aku akan padam balik ayat yang aku nak tulis. Hehe.


Korang pernah dengarkan lagu VIXX-Rock Your Body? Hehe. Lagu tu comel. Dan aku suka kumpulan comel ni. Macam macam perangai diorang ada.Haha. Hati aku dah tertarik dekat DUA orang namja dalam kumpulan ni .Hongbin dan Leo. Amboi! Haha. Sorang pendiam, seorang lagi macho? HAHA

Alex dan Hongbin





\