Bias baru~

4/04/2012 |



Assalamualaikum!

Hello peeps//

Harini aku bad mood. Ade lah pasal ni. HAHA. Nak bagitaw ke eh? Malas lah. Oke. Aku citer. Aku kecewa degan sikap budak kelas aku. Frust gile weyh. Sanggup diorang buat camni kat kitorang. At least korang taknak masuk , support lah kiotrang yang masuk dikir barat nih. Senang je kot. Ni pergi kumpul dengan budak budak yang tak masuk DB lpastu protes secara BELAKANG! WEHHH! Aku tak suka lah korang mcam nih. Oke korang dah pijak kepala aku. Oke fine -.- . Penat kitorang buat latihan then korang kutuk persembahan kitorang tak BEST? Ni ke family kelas 3 tuutt.

Lepas tu, pergi bincang dengan member lain, buat fashion show pasal Kelantan! Astaghfirullah. Korang! Korang tahu tak Kelantan bukannya banyak jenis baju pon. Show tu selama 7 minit korang just nak tayang baju, badan korang yang LANGSING, dengan sengih macam kera bsuk, jalan ulang alik atas pentas tu. SUMPAH boring la!!

Aku sebagai ketua korang kenele mengarah arah korang. Tu pun tak banyak. Ni korang komplen BELAKANG aku, kata aku ni banyak mengarah. Kfine -.-. Korang seriesly buat aku angin. Aku ni taknak benci benci orang taw. Kalau macam ni lah jadinya. Memang tiada maaf bagi mu.

Ouh! YESSS. Aku memamng main main masa practise. but tak de lah selalu. dari korang tu. Asek asek taknak masuk. GI BLAH!

Mulai esok, korang tengok lah. Aku ni macam mane. Korang memang tak dapat rehatnye, SIAPP. 
Next topic.

HAHAHA. Hati aku reda dgn kdtgn bias baru aku. AAA. Mihyuk from BIIB and Luhan from Exo M. AAAAA. Diorang hot wehh. HAHAHAHA.



 That's my Minhyuk




AAAAAAA. Comelnya Lu Han !!



\