School bebeh.

1/20/2012 |


yeah, he's mine. kewlls kan?
Assalamualaikum, hey peeps. aku dah lama tak update blog kan? oke. aku akan update post je. arasso? hahaha. sekolah, sekolah. best ke? sometimes kan. haha. masuk sekolah je. hidup aku er, mind set aku er, HOMEWORK HOMEWORK. jyeahh. i like Math. its my fact. tpi bile org tolonmntakgajarkn, ehehe. tak taw nak explain camne. haha.

Miramir says aku dah tak hyper? hahaha. ye lah kott. haha. dulu hyper kott, entah lah. aku rela senyap dari bercakap. malas nak masuk cmpur certainly. Ye, aku mmg suke ketawa. dgn ketawa aku boleh krgkn stress, tpi bnyk ilmu kuar kan. aku serap balikk. haha. boleh ke?

Raya Cina? hahaha. best kan. cuti seminggu wehh! tapi tak mcm korg sangkakan. seminggu citu tu. belambak dgn HW and class Math. Fuhh. Daebak XD. *fake smile. tak pe. berkorban untuk 8A. Fighting! hahaha.
Kotak minda aku penuh dgn PMR PMR PMR. hahaha. tak caye? 
 poster baru. hehe. special tuk Mieramir :) peace ! ye, tahu burok!

\