Wanna Scream!!!

12/31/2011 |


Assalamualaikum,
hey korang! tengok tak KBS Gayo Daejun(betul tak eja). HAHA. okay, sebenarnya aku tak dapat tengok langsung sebab masalah tersalah info and my parents nak tengok citer Maharaja Lawak Mega
Congratz! OSBON!!
baru kejap tadi aku bukak Facebook. Yeah. semestinya aku nak tahu tentang Infinite :) Hehehe. terima kasih tuk fan source page INFINITE!  HAHA. kau tahu tak betapa happy nya aku dapat tengok Infinite*akugedik pehal?.

OhMaii. diorang punya dance sangat SANGAT bestt. ILoike! AAAA*fangirl. Myungsoo Oppa. Why you are so handsome. OMO your eyes. your lips*oopss~. You make my heart Dup Dap Dup Dap. hohohoho. kenapa dia suka buat macam ni

Sumpah, iman aku tergugat. mata die. Fuhh. tak leh nak cakap ape lah. hahha. okay. aku minat MYUNGSOOO!!!!
ada bantahan? kalau ada. sila cakap. hahaha. no way. he's mine!! hahaha. korang madu aku :)
kau tengok mata dia ? AWWWWW!

\