Bye Bye 2011 :)

12/26/2011 |


*Myungyeol:)
Assalamualaikum,
lagi seminggu je nak sekolah, so biar aku terhegeh hegeh buat ucapan farwell for 2011 and azam aku for 2012 :)

oke, aku dah tak sabar sabar nak masuk sekolah. oke fine ==" aku bohong. nervous kot nak masuk sekolah. taun depan aku PMR. mak bapak aku bagi harapan yang tinggi terhadap aku. er, takde lah sangat. hahaha. mak aku cakap, kau dapat 6A pun cukup. Oh No. aku sedih bila mak aku cakap macam tu. aku tak nak jadi anak yang membuat parents aku sedih. taknak!

2011 , dalam tahun ni, banyak aku dah harungi. banyak ke? takdelah banyak sangat. haha. bergaduh dengan bestie pun ade. dapat new friends pon ade. macam2 lah. aku malas nak cerita. hahaha =="

AZAM 2012 c:
oke, his wink and flying kiss is dedicate to me lewls:)

oke kasik aku letak gambr MyungMyung banyak siket eh. nanti takde lah aku rindu dia sangat. hehe
ni drama Shut Up Flower boy :)
oke time ni White Confession Myung cakap Melly Christmas. AWWWWW!

 heee~ myungmyung HAWT!
dah cukop cukop le :) hee~ dulu aku dah putos dgn MyungMyung. Now, aku dah dengan dia balik. oke fine. he's only mine. cehceh :)

\