let"s go to a trip :)

11/01/2011 |



mwo ? i'm going to a trip // yes dear , aku nak gi trip .. I'm joining Anggerik class trip .. mybee some of them , tak berapa suke kami koin trip class diorang .. but , other frenz suruh itorang abaikan ape diorang nak ckp .. WTH ! kami bkn nk menggedik oke .. kami DIAJAK .. then , KAW2 aku tak puas nan KAW !! tak nak aku pegi ke ?? boleh la dear .. tapi bak datang duet aku la weih ! prangai kau jgn jadi totalyy bitch , la wei ..

sumpah doe .. lame sbar nan kau .. kau akan buat baek bile mintak prtolongan dari aku .. LIKE HELL ..  huh , mybe tajuk aku ny dah terlampau melencong .. kesah ke aku .. hehehehe .. kesian kawan aku EYNA .. die nanti duduk sorang sorang , hahaha .. sorry la dear .. org dah ajak lah .. rezeki jangan ditolak ye .. bhahaha ..

aku ngbong sedikit yer , mianhei :)

\