hani's Comeback !

11/29/2011 |


*again  my hubby ! miss u lot hunn
hey fellas , hani is blogging back after 4 days on vacation . hahaha - Youngmin 
 assalamualaikum ,
 hey yo ! lama tak jumpa . korang sehat ? wahh .. yes , korang mesti sihat walafiat kann .. hahha .. oke . lihat tajuk di atas . hani's Comeback ! . well . aku dah lama tak update blog . apa salahnya buat comeback *mengarut . hahaha .. aku rindu blog , aku rindu facebook , aku rindu rumah aku ..ooh mai .. Home Sweet Home . 


okai , aku nak cerita sikedd masa aku pergi Langkawi . nak tahu tak ? nak tak ? tanak tak pe .. hahaha .. but , aku akan cerita jugak .. *korang nak baca tanak bace . aku takkesah ! hahaha .  seperti biasa . post hari ny akan berjela jela .. hahaha 


DAY 1
 oke . pergi langkawi ni . adalah kali yang kedua . first aku pergi tu .. kecik lagi .. isap botol lagi walaupun 6 tahunn .. hahaha .. *memalukan . hahaha . aku pergi dengan sedara mare aku .. my father  bawak kereta pakcu aku . perjalanan tu agak lama . ok gine . lama gilee .. buntut aku macam nk pecah dah .. sakiit oke .. my father decide untuk stay/tido kat Kulim , Kedah . kitorang tido dekat Hotel Sri Malaysia . hotel tu kinda spooky . tak ramai orang . *pelik . 


then , kitorang dah chek inn . dapat coupon dinner and breakfast . huhu .. aku , my lil sis and cousin . pergi bawah , nak makan dinner . huhu . lapar oke .. then kasik coupon tu kat abg counter tu  diorang pandan kitorang macam happew .. uhh , rase nak tumbuk je .. then , kitorang pun makann le ... pilihan tak banyak so , makan siket . 


lepas mandi ape semua . keluar balik pergi rumah mak mentua mak cik aku .. hahaha .. yess , makan lagi .. *pipi aku chubby . hahaha .. mula mula jadi babysitter jage anak anak auntie2 ku .. hahahaha .. then lepas diorang makan baru aku makan . lepas makan , Anis Sofea mesej akuu .. hahaha .. kitorang mesej lame la jugakk . citer pasal kahwin la . iti la ini lah .. *kawen Mek mula kan dulu . hahaha . then , die cakap rumah die dekat dengan kulim .. ahhhhh , aku ta pergi pun .. tak de kuasa bapak aku nak melayan .. hahaha


DAY 2
pagi pagi bangunn  tak de lah subuh sangat . terus bergerak ke destinasi yang ingin ku tuju .. hahaha . Kedah ke Terminal . yess , Terminal tu nak feri . pergi Langgkawi .. hahaha .. beli tiket ape semua . then tunggu turn . ahh , boring .. kyaa~ naseb bek ade baby , boleh maen maen dengn die .. hahaha .. then , ayah aku suruh ikot die pergi beli headphone ..Oooppps , my father mabuk laut . sebb tu die beli headphone . hahaha ..

yes , turn kitorang naek feri tu .. aku pun makan gula2 Recola yang sangat berjasa buat aku . dan pasan earphone dengar lagu Korea .. hahaha .. suke sangat aku dengan Korea ... *tak boleh dipisahkan ye . dengar dengar . dah sampai punn . awww , best naek feri tu . hahaha

kitorang pun tunggu kereta sewa . hahaha .. sambil tunggu tu snap snap la picture . wahh !! hahaha .. yes aku suke bergambar , Jelly ? then , lama sangat menunggu kereta sewa tu , sedara aku Yah belanja Baskin Robbin .. hahaha .. orang belanja aku suke .. hehehe .. kluar je BR , kereta sewa dah sampai .. pergi cari hotel yang dah temaph tu .. ----> Langkapuri Inn . ahhhh ! suke sangat tempat tuh !! cantek dekat dengan pantai . sampai motel tu dekat pukul 6 petang . then , main pasir dulu , lepas tu mandi laut ..
wahh ! saya cuci mata you .. hahaha .. awex pakai bikini . astaghfirullah .. menambahkan dosa je 
dah habis berihkan diri . pergi makan . dekat DiFiqah .. sedap makanan die .. huhuh .. takkan ku lupa itu punya makanan .. hahaha ..

DAY 3 
shopping time !! yess .. aku beli coklat melambak . mak aku beli pinggan mangkuk .. hahaha . dekat Haji Ismail .. wahh ! kaya Haji Ismail uw .. hahaha .. beli beli barang , then singgah kedai makan . yes , makan lagii . lepas tu . kitorang singgah satu tempat ny . cantekk . dekat Anjung mane ntah .. tapi memang cantek .. pasir die .. fuhh ! putih , lembut lagii .. ahhh ! cam nak baring je ..

my mom and i tengok laut .. indahnya ciptaan tuhan . kan kan . ade sorang mat saleh ny , pandang je . aku senyum . then , he says HELLO to me .. ahhh !!! tu pun nak gedikk . adoihai .. hahaha .. lantak le . makn kopok lekor kat pantai uw .. memang syokk ! hahaha ..

lepas tu otw nak balikk , makan lagii .. YA ALLAH .. asek makan je aku ny .. i've gain weight !! ottokhae .. hahaha .. ade satu group ny , orang melayu .. 4 laki laki 1 girl only .. hahaha .. tengah makan . salah sorang laki tu tak pakai baju . uhh , macam nak bagi ceramah je .. hahhaa .. naseb baek lah P. Langkawi ny tempat perlancogan tahu .. haih . anak sapa la tuh !

DAY 4

yeah ! balekk time ! hahaha .. aku suka saat itu . nak balik ..  aku rindu rumah ku .. haahaha .. bantal busyukk !! mase nak balikk ny tak de banyak cerite sangat . but . aku ade singgah R&R pukol 12 pagi mase uw .. yes , aku nak minom haus .. hahaha .. ade tukang order ny . die pandang aku then senyum , aku blurr .. jap . macam kenla . tapi sape . aku pandang ibu aku . my mom cakap muka die macam ZAFIR .. hahaha .. yess  , aku ngaku . mke die sama . ade satu tu die hantar air kat meja aku . ayah aku tanya nama budak tu .. hahaha .. MUHD SYAFaRUDDIN kot .. hahaha .. ayah aku cakap boleh tahan muka dia .. hahaha ,, sengall .. rindu sama kau ZAFIR !! hahaha .. aku mengong . aku rindu semuak kawan aku .. jangan risau .. hehehe ..

well , tu aje story saya .. uhum , jangan lupa ye MAMA tv 8 pukol 9.30 kott .. hehehe .. teen top dah sampai singapore .. hehehe .. iss my L.joe .Ooopps !

 he gives me his love .. aww , i take it woohyunnie
 yes , Zico . u shhot my heart .. hahahah!

 yes , the bear u give it to me right . ouh . no . u give it to my Meow .. kan kan ? 

penghargaan : thanx to Mieramir , Anis Sofea , Zamil . sebab sudi mesej aku .. hahaha .. tu pun nak kecohh 

 ppyong ~

\