hang out lulls

11/12/2011 |


*oops , sian YM

assalamualaikum & annyo fellas , 
 hari ny aku hang out dengan member 2 bakawali aku . wah ! rasa macam ank orang kaya . makan Pizza Hut . hahaha . bellus je . ntah pape diorang order sampai 100 inggit . bapak ah ! mybe sbb chocolate volcano kot . kan kan ..

kebnyakkan kawan aku free hair . aku bertudung oke . hahaha . aku tak kesah pon . lepas kitorang makan . Milah tolong bayar kan . then , abg pizza tu . ' time kaseh , jalan elok elok ' KAU SEMAK ! . aku memang tak suke .

aku jalan berempat , 2 orang lagi dah gi MP . hahah . kitorang tanak ekot . lalala . Jusco tu besar oke . macam macam ade . then , pergi lah masuk D n D . survey baju . balek mintak parents blikan . hahaha . aku le tuh . *tak dpt pon . 

singgah satu kedai ny , kawan aku nk blikan dompet tuk die nye tuutt .. car le dompet yg smart . then , aku perasan owl necklace .. dah bli dah . aku suke mata die la dear ! comel  c:


AHH! forgot about chunji lah . BOGOSHIPPO !


\