i'm free :)

10/21/2011 |


i'm free .. hahaha .. mcam hawau je tajok ny .. kiki .. aku dah habes pekse lah ... harap harap tak lingkup le eh ..nk semua A .. amin ..

thanx to Teah . Ika . Zamil . emm .. Imy .. emm .. maaf kat sesiapa yg sya tak sebut .. hehehe . diorg ny dah bnyk kasek tips .. ta arh .. kasek ape yg msok dalm pekse .. so boleh aku study dgn btol .. nado molla .. ade ketas aq ta boleh jawab and i blur .. hahaha . mengong je ..

waahh .. hari ny kan kan .. my frinds hang out dgn aku kat umah aku .. ngee .. tgok cite korea ... wahh .. masyuklah .. hbes pekse je .. semua dah kmbli ke kegilaan diorang .. aku nan Mira asek le mnjerit bile nmpk our's namja chingu .. gatal !! ahaha .. Ika and Imy .. hanya mampu menggeleng .. and .. diorg bnyk brbut pkwe lah .. hahah .. tgok aku nan Mira ... walaupun suke org yg sme .. ta bgadoh pon .. hahaha .. /habes , nak kepoh \

p/s: doakan ketas hani dpat A .. nak sgt !! annyong

\