tak salah kan ?

9/07/2011 |


assalamualaikum .. hehehe .. dah lame tak update blog .. tulis post pon dah lame .. windu la .. haha .. korang sehat .. harap harap bloggers sihat ye .. amacam raye korang .. best tak .. aku nye raye kurang menarek lah .. hahaha .. duit raye pon tak bnyak sgt alah .. stakat 100 lbh .. hahaha //bajet ..

aku skang ni tak puas ngan bff akuh .. die ade bende tg diorg rasia kan .. kalao nak wat suprise kt aku .. birthday aq dah lepas .. herm .. aku ada syak la jugak ..  tapi malas nak tulis .. wat sket ati je .. ta salh kot .. nk bagitaw kitorang . kitorang bknnya org aseng .. bff ko jugak .. ye la .. aku ngn imy kan bukan kelas same nan korg .. ko bagi taw budak kelas kau je .. hey .. tak acek la wey .. // achik2 kat india ok ..

herm .. aku ta kesah la kalau ko dah tersuka kat org laen .. tapi bgos la kan .. ye la .. hilang la skjp perktaan FR kt minda kau .. that's a relief .. tapi juz beritahu .. aku dah kawan kau lame .. tapi ko nk rahsia rahsia lak .. ouh .. skang dah pndai berahsia .. ok fine .. nnti ape ape .. aku ta nk bagi taw kau .. ko nak ?? aku boleh je ..

ok lah .. aku mals nk cerita pnjg .. tapi .. jgn kedekut sgt tok bgi taw rahsia .. kalu rhsia yg boleh mmbawa maximum malu .. tak yah ckp .. setakat ko dah couple snyp snyp ko tanak bagitaw ta yah ko nk rhsia rhsia .. boleh blah ..

annyo ..

p/s: my mom kenal YOSEOB and LEE JOON .. hahaha .. caye tak ?? my mom's great .. ily :)

\