TOP but emm ?

8/26/2011 |



assalamualaikum , herm .. hari ni aku nak citer tidak kefahaman aku dengan kawan aku .. aku tak faham dengan diorang ny .. em .. aku ngaku die top .. tapi kenapa nak sampai bawak selendang shawl gi sekolah untuk buat tuto .. ey , beb .. dunia da maju lah .. g CC bukak utube .. ok .. die free hair kalau kat luar .. kat sekolah pkai tudung .. normal la kan .. yang tak puasnnya .. ko tu gila fesyen .. tapi takkan le fesyen tudung je ko tak taw .. astaghfirullah .. and then , pakai celak gi sekolah .. muke dah cantik da kak oi .. ta yah la nak bermekap gi sekolah .. and then duduk bersila kat belakang macam pengemis .. lepastu ajar orang .. maybe aq ta kesah .. tapi ko buat tuto SHAWL memang terror .. sume orang paham .. tapi ta yah la bawak gi sekolah .. naseb baek lah hari ny luck korang .. ta kene rampas semua tu ..


p/s : kalau korang tebaca bende ny .. maaf la ..

btw .. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN



\