hari mercu ko-kurikulum :)

7/23/2011 |


                              



hey . salam .. hari ny hani kat skolah ade HARI MERCU KOKU  .. haa .. amek kaw .. kasek terang terang nye .. dekat hari koku ny .. dye skali dgn hari kantin .. kitorg memng seronk gile ..

firstly , aku ade masuk pertandingan aw .. pertandingan PC *pertolongan cemas ... aku , Teah , Imy , Ika , Zati ,Qila .. tah sape lagi tah .. aku pon tak ingat .. :P .. kitorang jadikan izzati sebagai ketua kump. kitorang .. sie kene cabut undi SIMULASI & NO GILIRAN ! kitorang dpt yg ke tiga .. hahaha .. gabra gile doe ..

secondly , kitorang da finish da buat PC ape semua .. kitorang salin baju .. panas gile bhai .. pkai bju uw .. UNIFORM LENGKAP  .. mne tak pnas .. kitorng pegi kantin sebab ade nynyian solo , choir :) tang nynyian solo .. aku mmg tak puas ati .. ade ker .Nadia ta dapt nynyi .. hawau je .. dwet dah kasik ok .. bak pulang !

thirdly , choir .. memg happening .. hahaha .. senior kitorang la .. ade korea style .. JB style .. MJ style . macam2 pe'el .. tapi aku cam pelik sket .. n aku ta nk ckp kat sini ape yg aku plik kan .. ta de faedah pon .. :P

lastly , cekgu umumkan .. pemng choir .. dan pmng pertandingan yag ade kat situ la .. hahaha .. then , part yg dnntikan ialh .. pertandingan pertolongan cemas ... hahaha .. bpak nervous kot .. tempat ketiga : Kadet Polis
tempat kedua : pandu puteri kot .. tempat pertama : JPAM !! .. hahahaha .. kitorang mnjerit bagai nak rak .. melompat lompat .. semua org tgok .. peduli ape aku .. jnji kitorg mng .. korang ade . ta de kan .. dah 2 .. blah la ... menyemak je .. hahaha ..

p/s : hari  ni aku senang tengok TEAH .. die happy giler .. asalkan die happy kami pon happy .. sayang dye :) !!

\