hari sukan :)

7/01/2011 |


 ass , bbrapa mggu yg llu , seklah aku ada buat hari sukan .. so cikgu psn kat kitorang , yang kitowang boleh pakai baju sukan dari rumah . seronok giler ... sape je nak pakai unifrm , skema je ..

hari 1 

bile habes je mase SJ kitorang dibnrkn blek tpi bkn balik rumah la .. kirenye bersiap untuk bersukan la gitu .. aku dengan kawan aku nadh kene bertugas dekat belkang makmal komputer , maklum la prefect la katekan .. haha .. da la kene jage dari ko 12.40 - 1. 30 .. naseb bek aku pkai jam G-Shock *nak bngge ny .., boleh la countdown ... haha ..

kitorang tak dibenarkan duduk berkumpulan , so kitowg dok jarak2 ..then , time termenung ny.. boleh lak nampak org lari nk ponteng . as fast as lightning , i looked at nadh .. 'tak kan dy tak jge , biar btol & npe nadh tak jerit kalau dyorg nak lari , plik bin ajaib .. ' akak akak da menjert .. 'arif ! arif ! pegi la kejar .. ' then dye blas ' malas la , korang nmpk je mke aq gnas tpi feminin taw ' .. eleh , feminin la konn .. blah la .. :P

mase lambt berlalu , blom pukul 1.30 lagi .. then , nadh suruh aku tmn dy .. aku tmn la .. sambil nk tggu 1.30 uw .. gosip dgn Nadh .. and bile petang je prangai aq sewel la sket ..  boleh lak aku mnyanyi lagu produk 'morning kiss' .. aku nynyi lagu ny untuk nadh .. hahah .. romantik ta ?? sambil gosip2 uw , ade plak adegan 'kuch kuch hota hai' antara Faiz dan Jevisha .. heheh ..  

2:00 p.m. , kene turun padang , HEARTBEAT , aku berdebar2 walau ta de masok acara .. kawan aku yg msok , teah dan eyna ..  then aku decide nk lepak dengan geng MIRAMIR .. kitorang chit chat chit chat , dak dayat lk nyebok je dye uw .. dye suruh kitowang jage kwan dye .. Zafir .. dah dy plak prasan yg kitorg ny 'babysitter ' dye ..


hari 2

my frenz teah , masuk acara 1500 meter .. die tu lah dah pencn brlri tpi buat comeback blek .. haha ..
dy lari lari , dye berhenti sbb ta larat .. then , dye smpai kat kitorang  .. kitowg tnye dye ... 'ok ta ' .. dye geleng .. aku suruh la dak ika amekkan aer ngan karipap. kitowang paksa twah mkn & minum . tp mknn tu dy ta beskan .. mai bak sini biar cek hani habeskan .. hahuhha ..

habes je acra , ahli rumah sukan kene kumpul kat tengah padang .. pe  gile bhai .. panas lak uw ..
then , cekgu umum kna ZAABA yg mng ..

p/s: bahamn dapt no 2 .. hahha tape ..

\